Моя діяльність

 Урок - це витвір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня

урок 8-а клас "Особливості скелета людини". (11.10.2021)







2021-2022 н.р.

Нагородження учасників Всеукраїнського природознавчого конкурсу 


"Геліантус - 2021" (19.05.2021)











18 лютого 2021 року в гімназії № 9 відбулася гра "Геліантус"



Інженерний тиждень — проєкт для учнів середніх та старших класів, покликаний зацікавити учнів наукою і дати їм поштовх до розвитку власного інженерного потенціалу. 
Гімназія № 9 перетворилася на один тиждень на мейкерські та дослідницькі лабораторії
(1-5.02.2021).
Учні  9-А, 10-А класів мали нагоду змайструвати та презентувати свої роботи.Здобувачі освіти на власному досвіді зрозуміли, що знання та можливості можуть змінити життя, що освіта — це те, від чого залежить наше майбутнє.

Автоматична система поливу рослин (Хаврюта Олег, 10-А клас)



Махоліт (Каплунов Максим, 9-А клас)



Тверда кістка. Крихка кістка (Голбан Марія, Каплунов Максим, 9-А клас)


Є бактерії, немає бактерій (Бурлакова Аріна, 9-А клас)

05 січня 2021 року відбулося засідання ШМВ (керівник: Хаврюта Л.Я.) На засіданні дискутували з проблеми: Якими правилами повинен користуватися вчитель для забезпечення оптимальності процесу оцінювання навчальної діяльності учнів? Обговорювали питання: Запровадження елементів STEM-технологій на уроках та участі в міжпредметному навчально-дослідницькому проєкті МЕТЕЛИКовий VЕРНІС@Ж೫: позакласний захід з німецької мови по темі: «Чому зникають метелики?» (Молоканова Н.В., Полулях Я.В.)



30.12.2020 Виступ на педраді з теми: Саморозвиток та самовдосконалення особистості.


"Стратегія фірми. Корпоратив -2020"
18 грудня 2020 року відбулося урочисте онлайн-нагородження учнів гімназії № 9 Конкурс-флешмоб "Професія майбутнього"- Пилипенко Анни (9-Б клас), "Стратегія фірми. Корпоратив -2020" -Боярин Діана (8-Б клас) , Пилипишина Дар’я- Конкурс-імпреза "Професія майбутнього". (координатор: Хаврюта Л.Я.).



18 грудня 2020 року в гімназії № 9 відбувся  I (шкільний) етап захисту науково-дослідницьких робіт учнями-слухачами МАНУМ та НТУ “Обрій”. 

Біологія (науковий керівник: Хаврюта Л.Я., дослідник:Пилипенко Анна, 9-Б клаc

Тема: Метелики-барвисті дива природи.





гімназії № 9   
МЕТЕЛИКовий  VЕРНІС@Ж

В проєкті прийняли участь: Голбан Марія, Бурлакова Аріна (9-А клас), Пупаза Анастасія (7-А клас)
Учні виростили метеликів та продемонстрували етапи становлення метеликів від личинки(гусениці) до лялечки та дорослої особини (імаго).
Було Метеликово)))






Участь учнів  в інтернет-олімпіадах "На Урок" 
з географії та біології      Осінь 2020)))





Засідання обласної творчої групи вчителів біології. (17.09.2020)Тема: Інфографіка як засіб візуалізації освітнього процесу.







14 вересня 2020 року в гімназії № 9 отримали відзнаки кращі знавці Міжнародної природознавчої гри “Геліантус-2019” (координатор гри: Хаврюта Л.Я.). Абсолютним переможцем стала Аріна Бурлакова, учениця 9-А класу.








Індивідуальний план роботи та самоосвіти під час карантину в період з 12.03.2020 по 29.05.2020
вчителя географії та біології  Хаврюти Л. Я.
Гімназії №9 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області.
(Повністю індивідуальний план прикріплений на Головній сторінці блогу).

Дистанційні форми та засоби навчання: ClassroomPadlet, Zoom, QuizletGoogle форма, You Tube.



№п.
Дата
Зміст роботи
Примітки
1
12.03.2020
Чт.
1. Складання плану роботи на період карантину.
2. Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
 3.  Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.


Завдання за розкладом розміщенні на
 сайті гімназії та в Classroom.
2
13.03.2020
Пт.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.       Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.

Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom.
3
16.03.2020
Пн.
1.       Нарада при директору школи.
       2.Опрацювання Посилання на методичні матеріали  для дистанційної роботи педагогів/учнів закладів освіти області


4
17.03.2020
Вт.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.       Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Розробка онлайн-тестів для учнів (Google форма).
Повністю індивідуальний план прикріплений на Головній сторінці блогу.




20 ТРАВНЯ 2020 ПРОЙШЛА НАВЧАННЯ ЗА ПРОГРАМОЮ СЕМІНАРУ-ПРАКТИКУМУ (творча група) 
"Сучасні підходи та шляхи реалізації компетентісно-орієнтованого навчання біології".

5-7 травня 2020 пройшла навчання за програмою тренінгу

"Академічна доброчесність: як не порушувати права".

4 травня 2020 засідання міської творчої групи вчителів географії.

Майстер-клас: Алгоритм роботи з сервісом Triventy
 (Хаврюта Л.Я.)



13-29.04.2020 курси підвищення кваліфікації

"Дослідження як елемент творчої діяльності учнів у процесі вивчення географії".


Навчаючи навчаємося)))

24.04.2020 пройшла дистанційний курс ГО "ЄВРОШЛЯХ"/
РІВНИЙ НАВЧАЄ РІВНОГО



31.03.2020 розробила дистанційні уроки з біології 

для учнів 10 класу.


Біологія 10 клас.


28 лютого 2020 року взяла участь у міському семінарі-практикумі для вчителів географії та природознавства міста Кропивницького з проблеми: "Шляхи удосконалення прфесійної діяльності вчителя в умовах модернізації освіти", який був проведений на базі НВО №25. 


27 лютого 2020 року прийняли участь в очному етапі обласного конкурсу:"Вчимося досліджувати та охороняти природу" .


17 лютого 2020 року пройшли відбір в заочному етапі обласного  конкурсу: "Вчимося досліджувати та охороняти природу". Автор роботи: Тирлич Дмитро.




24 січня 2020 року, відповідно до плану ЦМСПС міста Кропивницький, взяла участь у засіданні міської творчої групи вчителів географії з проблеми: "Використання елементів сучасних освітніх технологій на уроках географії".


23.01.2020 відбулася презентація проєкту: "КВІТКовА ФЕЄРІЯ". Завдання проєкту: створити міні-сад "Жива картина" , "Дотик природи" та міні- теплицю "Дослідницький марафон".



(14/01/2020) Взяла участь в січневій науково- практичній інтернет-конференції з проблеми: "Технологія фахової майстерності: сучасний інструментарій керівника і педагога". Стаття на тему: "Використання інноваційних технологій, методів, форм та сервісів в процесі викладання природничих наук".
Використання інноваційних технологій, методів, форм та сервісів в процесі викладання природничих наук



28 грудня 2019 року відбулося засідання педради в гімназії № 9: Інноваційна діяльність гімназії в системі формування компетентної особистості. Виступ з досвіду роботи на тему: "Використання квесту як засобу активізації навчальної діяльності учнів".



19 грудня 2019 року взяли участь в міському конкурсі: "Стратегія фірми 2019"



10 грудня 2019 року провела Квест на тему: "У світі природничих наук" в 9-а класі.



1 грудня 2019 року взяла участь в перевірці олімпіадних робіт з біології. (член міського журі з біології)

19 листопада 2019 року провела природознавчу гру "Геліантус".


12 листопада 2019 року провела відкритий урок з географії в 9-а класі на тему: "Сільське господарство України. Рослинництво".

З 28 жовтня по 8 листопада пройшла курси підвищення кваліфікації з теми "Розвиток професійних компетентностей сучасного педагога"

16 жовтня 2019 року відбулося засідання педради в гімназії № 9: «STEAM-освіта – драйвер розвитку в учнів ключових компетентностей і навичок майбутнього». Діяльність на педраді:
-Виступ з досвіду роботи на тему: "Міжпредметні зв'язки на уроках географії, біології та в проектній діяльності як один із факторів впровадження STEAM-технологій в освітній простір гімназії".
-Створення моделі STEAM- проекту "Звуки".








24 травня 2019 року в гімназіїї №9 був проведений квест з біології на тему: «Наша їжа- наше здоров’я». У квесті змагалися учні 9-х класів та з кожним кроком йшли до перемоги. Результати: 9-В клас- I місце; 9-Б клас- II місце; 9-А клас- III місце. Вітаємо!!!















Немає коментарів:

Дописати коментар