Урок - це витвір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня
урок 8-а клас "Особливості скелета людини". (11.10.2021)
2021-2022 н.р.

Нагородження учасників Всеукраїнського природознавчого конкурсу
"Геліантус - 2021" (19.05.2021)

18 лютого 2021 року в гімназії № 9 відбулася гра "Геліантус"Інженерний тиждень — проєкт для учнів середніх та старших класів, покликаний зацікавити учнів наукою і дати їм поштовх до розвитку власного інженерного потенціалу. Гімназія № 9 перетворилася на один тиждень на мейкерські та дослідницькі лабораторії(1-5.02.2021).Учні 9-А, 10-А класів мали нагоду змайструвати та презентувати свої роботи.Здобувачі освіти на власному досвіді зрозуміли, що знання та можливості можуть змінити життя, що освіта — це те, від чого залежить наше майбутнє.
Урок - це витвір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня
урок 8-а клас "Особливості скелета людини". (11.10.2021)
2021-2022 н.р.
"Геліантус - 2021" (19.05.2021)

05 січня 2021 року відбулося засідання ШМВ (керівник: Хаврюта Л.Я.) На засіданні дискутували з проблеми: Якими правилами повинен користуватися вчитель для забезпечення оптимальності процесу оцінювання навчальної діяльності учнів? Обговорювали питання: Запровадження елементів STEM-технологій на уроках та участі в міжпредметному навчально-дослідницькому проєкті ೫МЕТЕЛИКовий VЕРНІС@Ж೫: позакласний захід з німецької мови по темі: «Чому зникають метелики?» (Молоканова Н.В., Полулях Я.В.)30.12.2020 Виступ на педраді з теми: Саморозвиток та самовдосконалення особистості."Стратегія фірми. Корпоратив -2020"18 грудня 2020 року відбулося урочисте онлайн-нагородження учнів гімназії № 9 Конкурс-флешмоб "Професія майбутнього"- Пилипенко Анни (9-Б клас), "Стратегія фірми. Корпоратив -2020" -Боярин Діана (8-Б клас) , Пилипишина Дар’я- Конкурс-імпреза "Професія майбутнього". (координатор: Хаврюта Л.Я.).
18 грудня 2020 року в гімназії № 9 відбувся I (шкільний) етап захисту науково-дослідницьких робіт учнями-слухачами МАНУМ та НТУ “Обрій”.
Біологія (науковий керівник: Хаврюта Л.Я., дослідник:Пилипенко Анна, 9-Б клаc
Тема: Метелики-барвисті дива природи.
гімназії № 9 МЕТЕЛИКовий VЕРНІС@Ж
В проєкті прийняли участь: Голбан Марія, Бурлакова Аріна (9-А клас), Пупаза Анастасія (7-А клас)Учні виростили метеликів та продемонстрували етапи становлення метеликів від личинки(гусениці) до лялечки та дорослої особини (імаго).Було Метеликово)))МЕТЕЛИКовий VЕРНІС@Ж ( посиланя)МЕТЕЛИКовий VЕРНІС@Ж (посилання)
Участь учнів в інтернет-олімпіадах "На Урок" з географії та біології Осінь 2020)))
Засідання обласної творчої групи вчителів біології. (17.09.2020)Тема: Інфографіка як засіб візуалізації освітнього процесу.
14 вересня 2020 року в гімназії № 9 отримали відзнаки кращі знавці Міжнародної природознавчої гри “Геліантус-2019” (координатор гри: Хаврюта Л.Я.). Абсолютним переможцем стала Аріна Бурлакова, учениця 9-А класу.
вчителя географії та біології Хаврюти Л. Я.
Гімназії №9 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області.
(Повністю індивідуальний план прикріплений на Головній сторінці блогу).
Дистанційні форми та засоби навчання: Classroom, Padlet, Zoom, Quizlet, Google форма, You Tube.
№п.
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Примітки
|
1
|
12.03.2020
Чт.
|
1. Складання плану роботи на період карантину.
2. Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
3. Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
|
Завдання за розкладом розміщенні на
сайті гімназії та в Classroom.
|
2
|
13.03.2020
Пт.
|
1. Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2. Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3. Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
|
Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom.
|
3
|
16.03.2020
Пн.
|
1. Нарада при директору школи.
2.Опрацювання Посилання на методичні матеріали для дистанційної роботи педагогів/учнів закладів освіти області
| |
4
|
17.03.2020
Вт.
|
1. Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2. Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3. Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4. Розробка онлайн-тестів для учнів (Google форма).
|
Повністю індивідуальний план прикріплений на Головній сторінці блогу.
20 ТРАВНЯ 2020 ПРОЙШЛА НАВЧАННЯ ЗА ПРОГРАМОЮ СЕМІНАРУ-ПРАКТИКУМУ (творча група)
"Сучасні підходи та шляхи реалізації компетентісно-орієнтованого навчання біології".
5-7 травня 2020 пройшла навчання за програмою тренінгу
"Академічна доброчесність: як не порушувати права".
4 травня 2020 засідання міської творчої групи вчителів географії.
Майстер-клас: Алгоритм роботи з сервісом Triventy
(Хаврюта Л.Я.)
13-29.04.2020 курси підвищення кваліфікації
"Дослідження як елемент творчої діяльності учнів у процесі вивчення географії".
Навчаючи навчаємося)))
24.04.2020 пройшла дистанційний курс ГО "ЄВРОШЛЯХ"/
РІВНИЙ НАВЧАЄ РІВНОГО
31.03.2020 розробила дистанційні уроки з біології
для учнів 10 класу.
Біологія 10 клас.
28 лютого 2020 року взяла участь у міському семінарі-практикумі для вчителів географії та природознавства міста Кропивницького з проблеми: "Шляхи удосконалення прфесійної діяльності вчителя в умовах модернізації освіти", який був проведений на базі НВО №25.
27 лютого 2020 року прийняли участь в очному етапі обласного конкурсу:"Вчимося досліджувати та охороняти природу" .
17 лютого 2020 року пройшли відбір в заочному етапі обласного конкурсу: "Вчимося досліджувати та охороняти природу". Автор роботи: Тирлич Дмитро.
24 січня 2020 року, відповідно до плану ЦМСПС міста Кропивницький, взяла участь у засіданні міської творчої групи вчителів географії з проблеми: "Використання елементів сучасних освітніх технологій на уроках географії".
23.01.2020 відбулася презентація проєкту: "КВІТКовА ФЕЄРІЯ". Завдання проєкту: створити міні-сад "Жива картина" , "Дотик природи" та міні- теплицю "Дослідницький марафон".
(14/01/2020) Взяла участь в січневій науково- практичній інтернет-конференції з проблеми: "Технологія фахової майстерності: сучасний інструментарій керівника і педагога". Стаття на тему: "Використання інноваційних технологій, методів, форм та сервісів в процесі викладання природничих наук".
Використання інноваційних технологій, методів, форм та сервісів в процесі викладання природничих наук
28 грудня 2019 року відбулося засідання педради в гімназії № 9: Інноваційна діяльність гімназії в системі формування компетентної особистості. Виступ з досвіду роботи на тему: "Використання квесту як засобу активізації навчальної діяльності учнів".
19 грудня 2019 року взяли участь в міському конкурсі: "Стратегія фірми 2019"
1 грудня 2019 року взяла участь в перевірці олімпіадних робіт з біології. (член міського журі з біології)
19 листопада 2019 року провела природознавчу гру "Геліантус".
12 листопада 2019 року провела відкритий урок з географії в 9-а класі на тему: "Сільське господарство України. Рослинництво".
З 28 жовтня по 8 листопада пройшла курси підвищення кваліфікації з теми "Розвиток професійних компетентностей сучасного педагога"
16 жовтня 2019 року відбулося засідання педради в гімназії № 9: «STEAM-освіта – драйвер розвитку в учнів ключових компетентностей і навичок майбутнього». Діяльність на педраді:
-Виступ з досвіду роботи на тему: "Міжпредметні зв'язки на уроках географії, біології та в проектній діяльності як один із факторів впровадження STEAM-технологій в освітній простір гімназії".
-Створення моделі STEAM- проекту "Звуки".
-Виступ з досвіду роботи на тему: "Міжпредметні зв'язки на уроках географії, біології та в проектній діяльності як один із факторів впровадження STEAM-технологій в освітній простір гімназії".
-Створення моделі STEAM- проекту "Звуки".
Немає коментарів:
Дописати коментар