вівторок, 14 липня 2020 р.

Індивідуальний план роботи та самоосвіти в період карантину (12.03-29.05.2020).

Індивідуальний план роботи та самоосвіти під час карантину в період з 12.03.2020 по 29.05.2020
вчителя географії та біології  Хаврюти Л. Я.
Гімназії №9 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області.



Дистанційні форми та засоби навчання: Classroom, Padlet, Zoom, Quizlet, Google форма, You Tube.


№п.
Дата
Зміст роботи
Примітки
1
12.03.2020
Чт.
1. Складання плану роботи на період карантину.
2. Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
 3.  Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.


Завдання за розкладом розміщенні на
 сайті гімназії та в Classroom.
2
13.03.2020
Пт.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.       Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.

Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom.
3
16.03.2020
Пн.
1.       Нарада при директору школи.
       2.Опрацювання Посилання на методичні матеріали  для дистанційної роботи педагогів/учнів закладів освіти області


4
17.03.2020
Вт.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.       Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Розробка онлайн-тестів для учнів (Google форма).
Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom.
5
18.03.2020
Ср.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.       Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Розробка онлайн-тестів для учнів (Google форма).
5.       Коригування календарно-тематичного плану
Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom.
6
19.03.2020
Чт.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.       Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.        Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.
  
Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom.
7
20.03.2020
Пт.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Розробка онлайн-тестів для учнів (Google форма).
5.        Пошук, упорядкування, підготовка дидактичного матеріалу.

Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom.
8
23.03.2020
Пн.
1.       Нарада при директору школи.
2.       Розробка уроків з біології для учнів 10 класу на дошці Padlet.


9
24.03.2020
Вт.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Розробка онлайн-тестів для учнів (Google форма).
5.       Розробка уроків з біології для учнів 10 класу на дошці Padlet.


Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom.
10
25.03.2020
Ср.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Розробка онлайн-тестів для учнів (Google форма).
5.       Розробка уроків з біології для учнів 10 класу на дошці Padlet.


Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom.
11
26.03.2020
Чт.
1.        Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.       Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Розробка онлайн-тестів для учнів (Google форма).
5.       Розробка уроків з біології для учнів 10 класу на дошці Padlet.


Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom.
12
27.03.2020
Пт.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Розробка онлайн-тестів для учнів (Google форма).
5.       Розробка уроків з біології для учнів 10 класу на дошці Padlet.


Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom.
13
30.03.2020
Пн.
1.       Нарада при директору школи.
2.       Звіт про виконання уроків з біології для учнів 10 класу на дошці Padlet.
3.       Опрацювання фахової літератури.






14
31.03.2020
Вт.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Поповнення матеріалами власного блогу.
5.       Робота на дошці Padlet: Результативність роботи в міжатестаційний період.
6.       Підготовка до виступу на педраді: Атестація 2019-2020. (онлайн Zoom)

Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom.
15
01.04.2020
Ср.
Канікули)))
1.      Виступ на педраді: Атестація 2019-2020 на тему: «Результативність роботи в міжатестаційний період». (онлайн Zoom)


16
02.04.2020.
Чт.
Канікули)))
2.       Добірка джерел цікавої інформації для 5-7, 9 класів.


17
03.04.2020
Пт.
Канікули)))
1.       Робота з документацією.
2.       Оновлення папки Школи Молодого Вчителя та поповнення документацією.
3.       Здача матеріалів до проєкту: КВІТКОВА ФЕЄРІЯ.



18
06.04.2020
Пн.
1.       Нарада при директору школи.
2.       Знайомство з новинками педагогіки та методики на сайтах "Всеосвіта" та "На урок"


19
07.04.2020
Вт.
1.        Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.       Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Розробка онлайн-тестів для учнів (Google форма).
5.       Розробка завдань в сервісі Quizlet.


Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
20
08.04.2020
Ср.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Розробка онлайн-тестів для учнів (Google форма).

Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
21
09.04.2020
Чт.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Публікація авторських матеріалів на платформі              «На Урок»

Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
22
10.04.2020
Пт.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Розробка онлайн-тестів для учнів (Google форма).
5.        Перегляд відеофайлів,  знайомство з онлайн- уроками) На Урок.

Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
23
13.04.2020
Пн.
1.       Нарада при директору школи.
2.       Дистанційні курси підвищення кваліфікації: «Дослідження як елемент творчої діяльності учнів у процесі вивчення географії». (КІППО) 
13.04.-29.04.2020


24
14.04.2020
Вт.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Розробка завдань в сервісі Quizlet.

5.       Розробка онлайн-тестів для учнів (Google форма).
6.       Дистанційні курси підвищення кваліфікації: «Дослідження як елемент творчої діяльності учнів у процесі вивчення географії». (КІППО) 


Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
25
15.04.2020
Ср.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Дистанційні курси підвищення кваліфікації: «Дослідження як елемент творчої діяльності учнів у процесі вивчення географії». (КІППО) 


Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
26
16.04.2020
Чт.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Дистанційні курси підвищення кваліфікації: «Дослідження як елемент творчої діяльності учнів у процесі вивчення географії». (КІППО) 


Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
27
17.04.2020
Пт.
1.       Вивчення листа Міністерства освіти і науки України  від 16 квітня 2020 року.  Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-20 навчального року.
2.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
3.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
4.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
5.       Розробка онлайн-тестів для учнів (Google форма).
6.       Дистанційні курси підвищення кваліфікації: «Дослідження як елемент творчої діяльності учнів у процесі вивчення географії». (КІППО) 


Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
28
21.04.2020
Вт.
1.       Нарада при директору школи.
2.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
3.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
4.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
5.       Розробка онлайн-тестів для учнів (Google форма).
6.       Розробка завдань в сервісі Quizlet.


7.       Дистанційні курси підвищення кваліфікації: «Дослідження як елемент творчої діяльності учнів у процесі вивчення географії». (КІППО) 



Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
29
22.04.2020
Ср.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Вивчення листа Міністерства освіти і науки України  від 16 квітня 2020 року.  Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-20 навчального року. ( роз’яснення)

5.       Дистанційні курси підвищення кваліфікації: «Дослідження як елемент творчої діяльності учнів у процесі вивчення географії». (КІППО) 



Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
30
23.04.2020
Чт.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Розробка онлайн-тестів для учнів (Google форма).
5.       Дистанційні курси підвищення кваліфікації: «Дослідження як елемент творчої діяльності учнів у процесі вивчення географії». (КІППО) 


Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
31
24.04.2020
Пт.
1.        Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Розробка онлайн-тестів для учнів (Google форма).
5.      Дистанційні курси підвищення кваліфікації: «Дослідження як елемент творчої діяльності учнів у процесі вивчення географії». (КІППО)

6.       Дистанційний курс ГО «Єврошлях» РІВНИЙ НАВЧАЄ РІВНОГО  «Використання онлайн- сервісів для дистанційного навчання» (сертифікат додається)


Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
32
27.04.2020
Пн.
1.       Нарада при директору школи.
2.        Робота з індивідуальною шкільною документацією, корекція календарно – тематичного планування
3.       Розробка завдань в сервісі Quizlet.
4.      Дистанційні курси підвищення кваліфікації: «Дослідження як елемент творчої діяльності учнів у процесі вивчення географії». (КІППО) 
13.04.-29.04.2020

        





33
28.04.2020
Вт.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Розробка онлайн-тестів для учнів (Google форма).
5.       Розробка завдань в сервісі Quizlet.

6.       Дистанційні курси підвищення кваліфікації: «Дослідження як елемент творчої діяльності учнів у процесі вивчення географії». (КІППО) 


Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
34
29.04.2020
Ср.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Розробка онлайн-тестів для учнів (Google форма).
5.       Дистанційні курси підвищення кваліфікації: «Дослідження як елемент творчої діяльності учнів у процесі вивчення географії». (КІППО)  (свідоцтво додається)

Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
35
30.04.2020
Чт.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Розробка завдань в сервісі Quizlet.
5.       Підготовка до виступу на засіданні міської творчої групи.

Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
36
04.05.2020
Пн.
1.       Нарада при директору школи.
2.        Робота з індивідуальною шкільною документацією, корекція календарно – тематичного планування
3.       Розробка завдань в сервісі Quizlet.
4.      Провела майстер-клас на засіданні міської творчої групи вчителів географії :» Алгоритм роботи з сервісом Triventy».


37
05.05.2020
Вт.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Розробка онлайн-тестів для учнів (Google форма).
5.       Дистанційні курси підвищення кваліфікації: Тренінг: «Академічна доброчесність: як не порушувати права».

Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
38
06.05.2020
Ср.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Розробка онлайн-тестів для учнів (Google форма).
5.       Дистанційні курси підвищення кваліфікації: Тренінг: «Академічна доброчесність: як не порушувати права».

Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
39
07.05.2020
Чт.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Розробка онлайн-тестів для учнів (Google форма).
5.       Дистанційні курси підвищення кваліфікації: Тренінг: «Академічна доброчесність: як не ппорушувати права». ((     


Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
40
08.05.2020
Пт.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Розробка підсумкових онлайн-тестів для учнів 11 класу.(Google форма).

Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
41
12.05.2020
Вт.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Розробка підсумкових онлайн-тестів для учнів 9 класу.(Google форма).
5.      Участь в онлайн-семінарі на тему: Методичні підходи до реалізації вимог Концепції « Нова українська школа» у процесі вивчення природничих дисциплін.
12.05-14.05.2020 (КІППО)

Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
42
13.05.2020
Ср.
1.       Нарада при директору школи.
2.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
3.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
4.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
5.       Розробка підсумкових онлайн-тестів для учнів 8 класу.(Google форма).
6.      Участь в онлайн-семінарі на тему: Методичні підходи до реалізації вимог Концепції « Нова українська школа» у процесі вивчення природничих дисциплін.
12.05-14.05.2020 (КІППО)



Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
43
14.05.2020
Чт.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Розробка підсумкових онлайн-тестів для учнів 7 класу.(Google форма).
5.      Участь в онлайн-семінарі на тему: Методичні підходи до реалізації вимог Концепції « Нова українська школа» у процесі вивчення природничих дисциплін.
12.05-14.05.2020 (КІППО)


Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
44
15.05.2020
Пт.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Розробка підсумкових онлайн-тестів для учнів 6 класу.(Google форма).

Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
45
18.05.2020
Пн.
1.       Нарада при директору школи.
2.       Корегування, опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційного навчання  учнів 5-11 кл.
3.       Опрацювання Закону “Про повну загальну середню освіту” від 13.03.20
4.       Опрацювання Закону “Про закінчення навчального року».
5.       Вивчення листа Міністерства освіти і науки України  Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-20 навчального року.
6.       Розробка підсумкових онлайн-тестів для учнів 9 класу з географії.(Google форма)

46
19.05.2020
Вт.
1.       Вивчення нових рекомендацій від регіональних департаментів освіти по заповненню класних журналів після карантину (оновлено)
2.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
3.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
4.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.

Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
47
20.05.2020
Ср.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.      Участь в семінарі-практикумі обласної творчої групи вчителів біології «Сучасні підходи та шляхи реалізації компетентісно-орієнтованого навчання біології».


Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
48
21.05.2020
Чт.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Заповнення таблиці: Результати підсумкових контрольних робіт за 2 семестр.

Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
49
22.05.2020
Пт.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Заповнення таблиці: Результати підсумкових контрольних робіт за 2 семестр.

Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
50
25.05.2020
Пн.
1.       Нарада при директору школи.

51
26.05.2020
Вт.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Заповнення таблиці: Результати підсумкових контрольних робіт за 2 семестр.

Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
52
27.05.2020
Ср.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Заповнення таблиці: Результати підсумкових контрольних робіт за 2 семестр.

Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
53
28.05.2020
Чт.
1.       Розробка дистанційних уроків(згідно розкладу).
2.        Розробка та розміщення завдань на сайті гімназії № 9 та в Classroom за розкладом.
3.       Зворотній зв’язок: перевірка та оцінювання виконаних завдань учнями.
4.       Заповнення таблиці: Результати підсумкових контрольних робіт за 2 семестр.

Завдання за розкладом розміщенні на сайті гімназії та в Classroom
54
29.05.2020
Пт.
Свято останнього дзвоника)))
1.       Заповнення таблиці: Результати підсумкових контрольних робіт за 2 семестр.
2.       Заповнення таблиці: Виконання програми за рік.




Немає коментарів:

Дописати коментар